Cum
Facebook este una din retelele sociale cele mai populare in SUA si nu numai, este si normal sa fie vizata de toata lumea pentru diverse proiecte cu scop financiar. Astfel, pe langa clasicele bannere care apar discret din loc in loc, Facebook are la dispozitie o sumedenie de aplicatii - "widget"-uri - care fac te-miri-ce.
Pe baza unei astfel de aplicatii, o campanie de promovare online cel putin ciudata a fost lansata de lantul de fast-food-uri Burger King in Statele Unite. Partea interesanta este ca aceasta campanie nu este tocmai "friendly" cu reteaua sociala. In ce consta? Utilizatorul intai trebuie sa instaleze
Whopper Sacrifice pe pagina sa personala. Apoi, acesta PRIMESTE UN WHOPPER (un tip de hamburger destul de consistent) in schimbul "sacrificarii" a 10 prieteni. Fiecare stergere a unui prieten in acest fel se lasa cu un mesaj care cu siguranta va aduce noi vizitatori widget-ului, dar va si aminti cititorilor de lantul de restaurante.
Conform paginii oficiale a widget-ului, peste 50.000 de prieteni au fost deja "sacrificati" - asta inseamna peste 5.000 de Whopperi!! Totusi, campania este valabila "in limita stocului disponibil", iar fiecare utilizator are dreptul sa participe doar o data.
Tot de la Burger King a venit insa si campania
Whopper virgins in care cativa compatrioti de-ai nostri sunt prezentati intr-un mod destul de ofensator.
3 comentarii:
Mai scrieti ceva :)
http://www.mpi-inf.mpg.de/~rybal/armc-live-termin/node12.html#SECTION001111000000000000000
http://www.statslab.cam.ac.uk/~rrw1/opt/exsheet.pdf
Trimiteți un comentariu