Este de pe siteul unui joculet online si ne spune cam asa: "ne pare rau, avem o problema, va rugam reveniti mai tarziu", si ne arunca 3 reclame. Zic OK.. au probleme.. mai incerc.. Refresh.. si acelasi mesaj, insotit insa de alte 3 banere. Mai sa fie! La urmatoarea incercare siteul porneste cu succes. Dupa inca un minut, ma trezesc iar incarcandu-le pagina cu banere de vreo 2-3 ori. Si uite asa, fortand userii sa reincarce de 2-3 ori, isi maresc ei numarul de afisari de vreo.. 2-3 ori.Daca oamenii chiar au avut probleme cu serverul, sa ma scuze, dar parca prea mult mi-au dat cu bannerele alea pe la nas!
Deci cum sa faci trafic pe degeaba? Forteaza userii sa reincarce pagina, pana se supara, isi iau jucariile si pleaca.

3 comentarii:
deci daca eu imi incarc site-ul de 1000 de ori si dau refresh fac trafic? pacat ca exista unique users ;)... bet u didn;t thought about that. Altfel ar fi prea usor :P
Cred ca unicitatea se face chiar la nivel de IP. E o constrangere mai puternica decat cea de utilizator (depinde prin utilizator inteleg "user" care se efectueaza loggin intr-o aplicatie nu conteaza de pe ce PC).
Exista insa si cazul in care accesele se monitorizeaza pe user.
Unique user se refera in general la ip/24h. Atunci cand faci refresh la o pagina "faci trafic", stai mai mult timp pe site, dai mai multe click-uri, vezi mai multe pagini statistici care te ajuta sa iti "vinzi" site-ul mai bine.
Cand faci un user sa vada mai multe pagini automat faci mai multe "impresi" (afisare a reclamei), unele site-uri fiind platite la impresi. CPM cost per Thousand = 1000 * CPI (cost per impression)
Trimiteți un comentariu